måndag 23 juni 2008

Italien-Spanien. Jösses vilken tråkmatch. Jag kan väl i och för sig förstå att man inte vågar ta några risker när man har kommit till kvartsfinal men inte fan blir det roligt att se på. Om det där skulle föreställa Spaniens mest offensiva lag så vill jag verkligen inte se när de försöker spela defensivt. Nej, tacka vet jag Ryssland som i alla fall kämpar och har lite fart i spelet. Hoppas de vinner.

***

Såg precis att man kan köpa en biljett som gäller för både Arvikafestivalen och Way Out West till rabbaterat pris. Typiskt att jag köpte biljett till Arvikafestivalen för några dagar sen, annars hade jag nog slagit till. Jag har ju nämligen tänkt åka på båda.

***

Lyssnar på Fredrik Lindströms sommarprat som just citerade Hjalmar Söderberg: "Jag vill så mycket som jag skulle vilja att jag inte ville." Precis så är det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, heja Ryssland. De har också vackraste nationalsången.

Ha det sköj på Arvika så ses vi på WOW och gråter ikapp när Sigur Ros spelar?!

Glöm inte att kolla på Cut Copy.

Valdemar sa...

Tack, det ska jag ha. Du får ha det kul på Roskilde.
Cut Copy har jag inte lyssnat på men om du säger att det är bra så kanske jag ska ta och kolla upp dem. får hoppas det inte krockar med nåt annat bara.