torsdag 30 april 2009

En ball sida



Det här kan ta mig fan vara den bästa sida på hela internetet. Här står allt man behöver veta, från vad man ska läsa på toaletten till vilken färg man ska tycka om. Fantastiskt. Jag vet inte hur jag överlevde innan jag visste att den här sidan fanns.

Ett litet citat:

"Balla personer dricker sin öl ganska snabbt. Oavsett i vilken typ av behållare den kommer. Det får absolut inte ta mer än 10 minuter att dricka ölen. Allra helst dricks den på mindre än 5 minuter, men det beror ju naturligtvis på hur många öl man redan har druckit, även om en ball person helst inte skall ta hänsyn till något sådant. Det är viktigt att man dricker som allra mest när ingen ser på; det är strängt förbjudet att dricka när flera andra personer dricker, då det är lätt hänt att det skapas en mytbildning kring hur snabb man är på att dricka öl. Det handlar inte alls om att vara så snabb som möjligt, det handlar om att vara så ball som möjligt."

3 kommentarer:

Fögerty! sa...

haha! underbar blogg.

Instruktören sa...

Instruktören har för avsikt att göra en fullständig kartläggning av tillvaron, där inget ämne är för litet för att undersökas ur ett ballhetsperspektiv.

Instruktören känner förtroendet och bär sin uppgift med stolthet.

Anonym sa...

Jag är hemskt glad att jag tidigt bestämde mig för att töntskapet var det som gällde för mig. Fula olivgröna nyanser och överkokta makaroner... det verkar väldigt tråkigt och jobbigt det där.