lördag 25 april 2009

Livet å dä



Tänkte bara kika in och säga att jag lever. Jag vet att ni har varit oroliga. Det händer alldeles för mycket för att jag ska ha tid att hinna skriva om'et. Det är det ena med det andra och det andra med det tredje. Det är festivalplanerande, tidningsskrivande, uppsatsångest, jobbletande, eu-val, årsmöten, framtidsångest, städande hos mormor, kattkiss i tvätten och piraträttegångar all over the place.

Men på det stora hela mår jag väldigt bra. Solen skiner, ölen smakar gott, barnen lekar på gatan, blommorna knoppas i parken och kärleken spirar. Vad mer kan man begära?
Tids nog så löser sig alltid allt. Så är det bara.

Tids nog kommer det även komma mer frågesports, listor (listan på kvinnliga sångröster är inte avslutad än, den ligger bara i dvala) och kvasifilosofiska inlägg om ditt och datt (men mest om datt).

Tills vidare föreslår jag att ni lyssnar på mina vänner i Part of The Band.

1 kommentar: