fredag 5 december 2008

Valdemars julkalender - 5:e luckan



Äh, ni får väl en låtjävel då. Jag mår forfarande inte bra, men det är i alla fall lite bättre nu. Jag får be om ursäkt för mitt förra "tyck-synd-om-mig"-inlägg. Det är nog inte så synd om mig egentligen.

Ibland vill man bara jävligt mycket utan att riktigt veta vad det är man vill. Ibland går man och hoppas på någonting och sen när det äntligen händer så börjar man plötsligt tveka och till slut vet man varken ut eller in.
Jag vet i alla fall en person som förstår vad jag pratar om.

Do I have to say his name?

3 kommentarer:

Culkin sa...

Håkan har nog aldrig varit bättre.

Anonym sa...

Förstår att det är mig du syftar på!

Niklas sa...

Tycker förvisso inte att det är bästa låten från senaste skivan, men den är ändå en av de mer minnesvärda. Texten är oerhört fin och träffande.